خانه » سرگرمی » تعبیر خواب » تعبیر خواب ماتیک قرمز و صورتی

تعبیر خواب ماتیک قرمز و صورتی

تعبیر خواب ماتیک زدن

تعبیر خواب ماتیک , تعبیر خواب زژ لب , خواب ماتیک زدن , رژ لب قرمز و صورتی , o,hf lhjd;

ماتیک یا رژ لب یکی از لوازم آرایش مختص خانم ها میباشد که جهت رنگ و زیبایی بخشیدن به لب ها استفاده می شود. همانطور که میدانید ماتیک رزنگ های مختلفی دارد از جمله قرمز ، صورتی و یا حتی سیاه که ممکن است شما آن را در خواب ببینید. امروز برای شما دیدن خواب ماتیک زدن را قرار داده ایم که می توانید در ادامه این تعبیر خواب را مشاهده کنید.

دیدن خواب ماتیک یا رژ لب

به طور کلی تعبیر خواب ماتیک یا رژ لب مبتنی بر دروغ و حیله و خیانت می باشد،که سایر جزییات دیگر خواب نیزدر تعبیر آن تاثیر دارد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : دیدن ماتیک در خواب برای خانم ها دروغگویی و فریب ونیرنگ است. چنانچه زنی ببیند که به لب های خود ماتیک زده سخن دروغی به کار میبرد و زبان را به کلام نادرست می آلاید. دیدن ماتیک برای مردان خوب نیست مخصوصا اگراز آن استفاده کنند، نشانه رسوایی و بدنامی و بی آبرویی است. چنانچه مردی ببیند ماتیک خریده یا دارد یا استفاده می کند سر زبان ها می افتد، بدنام می شود و رسوایی به بار می آورد.

تعبیر خواب ماتیک قرمز

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب ببینی لب های توبه رنگ قرمز می‌باشند، تعبیرش این است که حرف تو در دیگران نفوذ پیدا خواهد کرد و به سخن تو عمل می‌شود و ارزش سخن تو در نزد دیگران بالا می رود. همچنین اگر ببینی لبهای تو سبز یا سفید هستند، یـعـنـی غم دوستانت را خواهی خورد.

تعبیر خواب رژ لب ( ماتیک ) در کتاب سرزمین رویاها :

اگر در خواب ببینید که رژلب به لبان خود میزنید، به این معنی است که سخن دروغی می گویید و کسی را با دروغگویی فریب می دهید.
اگر در خواب ببینید که دیگران رژلب بر لب دارند ،به این معنی است که افراد حیله گر و خیانت کار در اطراف شما هست.
اگر در خواب ببینید ماتیک میخرید،به این معنی است که کار اشتباهی انجام می دهید و ضرروخسارت میبینید.

1 دیدگاه

  1. سلام خواب دیدم ی جشن میخاد شروع بشه و من آرایش داشتم ولی دوبار رژ کمرنگ زدم به لبام ولی هرچی میزدم رنگ نمی‌گرفت و بی رنگتر میشد ،تعبیرش چیه؟!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*