خانه » دسته‌بندی نشده » خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی – سفارش بهترین رپورتاژ اگهی

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی – سفارش بهترین رپورتاژ اگهی

رپورتاژ آگهی چیست  – آموزش نوشتن رپورتاژ

روش های تبلیغاتی روز به روز متفاوت تر و متنوع تر می شوند.امروزه بازدهی تبلیغات سنتی بسیار کمتر از تبلیغات اینترنتی است.در میان تبلیغات اینترنتی ، رپورتاژ آگهی روشی ارزان و همزمان بسیار نتیجه بخش محسوب می شود.رپورتاژ آگهی متنی است که به صورت طبیعی نوشته شده و حالت تبلیغاتی ندارد ، می توان گفت که در رپورتاژ آگهی تبلیغات به صورت غیر مستقیم و طبیعی در مطلب گنجانده می شوند.

سپس این مطلب در وبلاگ ها و صفحات پر بازدید وبسایت های مختلف منتشر می شود و در معرض دید کاربران قرار میگیرد.برای مثال فرض کنید می خواهیم در مورد یک کامپیوتر گیمینگ که در یک شرکت خاص به فروش می رسد رپورتاژ آگهی بنویسیم.اگر بخواهیم از این کامیپوتر و شرکت تولید کننده آن در انواع تبلیغات دیگر نام ببریم باید به صورت مستقیم تبلیغ کنیم ، اما در رپورتاژ آگهی باید مطلبی مرتبط با کامپیوتر گیمینگ بنویسیم و سپس در قسمت های مختلف این مطلب از این شرکت و این کامیپوتر نام ببریم تا خریدار اعتماد بیشتری به محصول یا برند مورد نظر داشته باشد.

یکی از مزایای رپورتاژ آگهی استفاده از بک لینک است که باعث می شود کاربر پس از مشاهده ی مطلب و تنها با کلیک بر روی کلمه مشخص شده به طور مستقیم به وبسایت مورد نظر منتقل شده و از آن بازدید کند و یا به خرید از محصول هدف رپورتاژ بپردازد.

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی (استفاده از رپورتاژ برای بهبود سئو سایت)

مانند هر زمینه ی دیگری ، برای نوشتن رپورتاژ اگهی باید به یک سری از نکات توجه داشت و مواردی را در هنگام نگارش متن رپورتاژ اگهی در نظر گرفت که در ادامه به توضیح آن ها می پی دازیم :

استفاده از کلمات عامیانه و ساده در رپورتاژ

رپورتاژ آگهی یک متن اداری یا آموزشی نیست ، در رپورتاژ شما به طور مستقیم قرار است با مخاطبین خود صحبت کنید و آن ها را ترغیب به استفاده از محصولات و یا خدمات یک شرکت خاص کنید.بنابراین متنی که مینویسید باید به زبان عامیانه با قابلیت درک آسان باشد و در عین حال بتواند روی مخاطب اثر بگذارد،بنابراین از بکار بردن کلمات و اصطلاحات پیچیده در رپورتاژ اگهی خودداری کنید.

عدم استفاده از نام برند در ابتدای متن

مخاطبین و کاربران اینترنت دیدگاه خوبی نسبت به تبلیغات ندارند و به نوعی می توان گفت که از تبلیغات مختلف گریزانند ، اگر از نام برند در ابتدای متن استفاده کنید ، امکان رها کردن و پرهیز از خواندن ادامه مطلب توسط کاربران وجود دارد ، بنابراین بهتر است از نام برند یک شرکت یا محصول در انتهای مقاله رپورتاژ استفاده کنید.

استفاده از انکرتکست مناسب

امروزه هدف از انتشار رپورتاژ اگهی تنها جلب نظر مخاطب نبوده و همچنین در جلب توجه الگوریتم های گوگل برای کسب رتبه بالاتر در نتایج گوگل مهم است.در هر رپورتاژ آگهی باید تعدادی بک لینک به وبسایت هدف رپورتاژ ایجاد شود.این بک لینک ها باید با انکرتکست های مناسب آمیخته شوند.انکرتکست متن میزبان لینک است که کاربر با کلیک بر روی آن به وبسایت مورد نظر منتاقل می شود.

در رپورتاژ آگهی باید از انکرتکست های مختلف و متنوع استفاده شود ، بهترین انکرتکست ها آن هایی هستند که شامل کلمه کلیدی صفحه مورد نظر و همچنین نام برند یا محصول باشند.بنابراین در یک رپورتاژ اگهی از کلمات کلیدی و نام برند به صور همزمان برای انکرتکست بک لینک استفاده کنید.

استفاده از اشکال دیگر محتوا در رپورتاژ

رپورتاژ آگهی انواع مختلفی از محتوا را شامل می شود که دو نمونه پرکاربرد آن رپورتاژ متنی و ویدیویی است ، برای گرفتن نتیجه بهتر توصیه می شود از تصاویر،فایل صوتی و ویدیویی نیز در رپورتاژ خود استفاده کنید.

در صورت نیاز به رپورتاژ آگهی کافیت روی لینک زیر کلیک کنید و سفارش رپورتاژ خود را در وبسایت ما ثبت کنید.

سفارش رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*