خانه » سرگرمی » تعبیر خواب » تعبیر خواب گوساله و گاو وحشی

تعبیر خواب گوساله و گاو وحشی

تعبیر خواب گوساله و گاو وحشی

تعبیر خواب گاو , دیدن خواب گاو , گاو در خواب , jufdv o,hf 'h,

امروز برای شما تعبیر خواب گاو به همراه گوساله و گااو وحشی را قرار دادیم که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

مام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرهای گاو ماده عبارتند از: ۱- فرمانروائی ۲- مال و اموال ۳- بزرگی ۴- ریاست ۵- سال خوب و نیکو ۶- سود و منفعت بسیاری که به تو خواهد رسید.

حضرت دانیال (ع) می فرمایند : اگر ديد بر گاو نشسته است دليل عمل است از قبل پادشاه، اگر ملک او بود. اگر ديد گاوي نر درخانه او آمد، دليل كه حق تعالي در خير بر وي بگشايد. اگرديد گاو او را سه سر است، دليل كه غلامش به هر سري يک سال عمل كند.

منوچهر مطیعی نهرانی گوید : اگر در خواب ببينيد که گاوي داريد که متعلق به شما است به نعمت مي رسيد و اگر ببينيد گاو ماده اي را به شما داد از جانب او نعمت مي يابيد و اگر گاو نري به شما داد دهنده گاو شما را به کاري سود بخش تشويق و هدايت مي کند. اگر در خواب ببينيد طويله اي گاو داريد به نعمت فراوان مي رسيد ولي اگر ببينيد طويله اي گاو هست اما از آن ميان فقط يک گاو به شما تعلق دارد در کاري سود بخش سهيم و از آن بهره مند مي شويد. گاو چاق و فربه نعمت فراوان است گاو لاغر تنگي روزي است.

لوک اويتنهاو مي گويد : دیدن گاو در خواب نشانه نیکبختی در تجارت است. گاو لاغر و چاق بترتیب نشانه قیمت بالا و خوشبختی نزدیک است.

یوسف نبی (ع) می گوید : ديدن گاو فربه آنسال خوب مي گذرد و ديدن گاو لاغر سال گراني وکمي غله. ديدن ماده گاو زن خوب بود.

ابن سیرین می‌گوید : اگر ببینی مثل گاو دم داری یـعـنـی مال و نعمت تو زیاد می‌شود و زندگی را به شادی و خوشی می‌گذرانی ولی دین و ایمان تو سست می‌شود.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی پای تو مثل پای گاو می‌باشد، یـعـنـی مال و اموال و قوت تو بیشتر می‌شود. همچنین اگر ببینی چشم تو مثل چشم گاو شده است، یـعـنـی «پادشاه» می‌شوی.

تعبیر خواب گاو وحشی

ابراهیم کرمانی می‌گوید: تعبیر گاو وحشی، مردی ثروتمند می‌باشد. همچنین اگر ببینی گوساله گاو وحشی را گرفته ای یـعـنـی صاحب فرزندی می‌شوی. اگر ببینی گاو وحشی شکار کرده ای یا کسی آن را به تو داده است، یـعـنـی به اندازه آن مال و اموال به دست می آوری و اگر ببینی گوشت گاو وحشی می خوری یـعـنـی قوت و بهره مندی به دست می آوری.

تعبیر خواب گاو سیاه

جابر مغربی می گوید : اگر در خواب ببینی گوساله سیاه داری یعنی فرزند تو ثروتمند و عفیف و پاکدامن خواهد بود.

تعبیر دیدن گوساله در خواب

ابن سیرین می گوید: اگر ببینی گوساله نر داری یعنی صاحب فرزند پسر می شوی، یا اگر گوساله ماده باشد یـعـنـی صاحب فرزند دختر می‌شوی

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی گوساله سفید داری یعنی صاحب فرزندی زیبا می شوی که دیندار و پرهیزکار خواهد شد. چنانچه ببینی گوساله ابلق داری یعنی در فرزند تو هر خیر و خوبی وجود خواهد داشت. همچنین اگر ببینی گوساله چاق و قوی داری یعنی فرزند تو تندرست و سرحال خواهد بود، ولی اگر ببینی گوساله ضعیفی داری تعبیرش بر خلاف حالت قبلی است. همچنین اگر ببینی گوساله را کشته و از آن گوشت آن خورده ای یعنی ارث و میراث فرزندت را مصرف خواهی کرد. اگر ببینی گوساله تو مرده است یـعـنـی فرزند تو از دنیا می رود.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی سوار گوساله ای شده ای یعنی با پادشاهی ارتباط برقرار می کنی و بزرگی و عظمت به دست می آوری. اگر ببینی گوساله در خانه تو رفت و آمد می کند تعبیرش غم و اندوه می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*