خانه » مجله خبری » اخبار حوادث » کشتن پسر جوان توسط چاقو در شهر تهران

کشتن پسر جوان توسط چاقو در شهر تهران

کشتن پسر جوان توسط چاقو در شهر تهران

متاسفانه حمل چاقو و افزایش خشونت در شهر باعث بروز قتل ها و مشکلات بسیار زیادی برای خانواده ها شده که برخی وقت ها دیگر قابل جبران نیز نمی باشد.

کشتن پسر جوان توسط چاقو در شهر تهران

به گزارش ویکی سان :با تماس ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد با کشیک قتل پایتخت در روز گذشته(دوشنبه ۱۱ دی ماه) حادثه قتل پسر جوانی در بلوار نبرد جنوبی، خیابان علامه شمالی، کوچه صادفی اعلام شد.

سجاد منافی‌آذر بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی دقایقی بعد از اعلام این خبر در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

پس از انجام بررسی های اولیه مشخص شد که مقتول پسر۲۷ ساله‌ای است که بر اثر اصابت ضربه چاقوی بزرگ به سینه‌اش به قتل رسیده و قاتل نیز پس از وقوع قتل متواری شده است.

با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد که قاتل به دلیل اختلافاتی که با مقتول داشت به درب منزل مقتول رفته، زنگ درب خانه وی را زده، مقتول که چوبی در دست داشته به مقابل درب مراجعه کرده است، اما قاتل فرصتی به مقتول نداده و با ضربه چاقو او را کشته است.

در نهایت با دستور بازپرس امور جنایی تهران، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت قاتل فراری ادامه دارد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*